kolmapäev, 2. mai 2018

Kohe-kohe ilmub ,,Minu ilus elu lapsevanemana"

Maikuu on juba käes, aga mina pole sel aastal veel ühtegi raamatut valmis kirjutanud. Poolikuid faile ja hirmus palju mõtteid on küll. Lugejaid, kes muudkui uurivad, et millal järgmine raamat tuleb, on samuti palju. Nagu tänasest Pärnu Postimehest lugeda saad, siis suuresti on mitte kirjutamise põhjuseks olnud pikk haiguste laine, mis on aasta esimestel kuudel pidevalt ühe või mitu last koju jätnud.

Pärnu Postimehe artikkel on siis siin: ,,Heli Künnapas kirjutab lühiromaani valmis kõigest paari päevaga".

Vahepeal sai teoks aga üks teine mõte- artiklite kogumik! Selle pealkirjaks sai peale pikka mõtlemist ning FB sõpradelt arvamuse küsimist ,,Minu ilus elu lapsevanemana". Jah, see on mõtteline järg raamatutele ,,Minu ilus elu maal" ning ,,Laste ilus elu maal". Tegelikult aga siiski eraldiseisev teos, milles on rõhk minu mõtisklustel erinevatel teemadel. Lõpus on ka artiklid, mida teiste inimeste lugudest olen ajalehtedele-ajakirjadele kirjutanud. Lugemismõnu ning kaasamõtlemise kohti peaks jätkuma.

Vahva kaane on seekord kujundanud Kairi Kongi:

,,Elu on kõige ebareaalsem asi siin elus! Ja kui sinuga kõrvuti elavad veel mitu väikest elu, siis on see suurim kingitus. Elus on kurbust ja rõõmu, naeru ja pisaraid. Isegi kui elu pole alati lihtne, on see ikkagi ilus!
Sellesse raamatusse said kirja paljud minu mõtisklused erinevatel teemadel. Kokkuvõtlikult on läbivaks teemaks elu koos väikeste lastega. Me ei oma inimesi enda kõrval, vaid me oleme kõrvuti selleks, et teineteiselt õppida. Just nende kaante vahelt saad teada, mida mina viimastel aastatel olen õppinud!”

Kui soovid raamatut soodsamalt ette tellida, siis kirjuta mulle siia: helikunnapas@gmail.com. 

***
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 
Mina olen Heli Künnapas (36), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja poliitikust ema neljale lapsele (9a, 7a , 5a ja 3,5a). Minu "sulest" on praeguseks ilmunud 14 raamatut (sealhulgas menukas noortekas "Ütlemata sõnad" ja romantilised jutustused "Jõuluks koju", "Mu koju tood sa" ja "Saatmata kirjad" jne- see on minu 2017.aasta väljakutse, mille käigus avaldan ühe romantilise jutustuse üle kuu).

Hetkel juhin ja arendan Heli Kirjastust, mis avaldab mu enda ja nüüd ka  teiste kirjanike raamatuid. Suviti korraldan lastelaagreid. Lisaks siinsele blogile kirjutan lugemisblogi  http://midaheliluges.blogspot.com 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar