teisipäev, 24. oktoober 2017

Kes kardab supernaist?

Täna on mul tõesti küsimus, et kes kardab supernaist ja miks?

Ise raamatute kirjastamise suurim pluss on see, et kõik käib kiiresti. Alati käibki. Eilse päeva info on aga see, et minu romantika sarja järgmine raamat "Mina, supernaine, jään ellu!" tuleb trükikojast heal juhul järgmise nädala algul.


Teate, millal see käsikiri valmis sai? No ammu. Septembrikuu esimestel päevadel. Ja siis hakkasid toppamised. Mitte keegi pole milleski süüdi. Seda ma öelda ei taha. Lihtsalt on kummaline, kuidas ühe raamatuga on äkitselt nii palju ootamist. Ei ole nagu probleeme. Lihtsalt igas etapis on midagi ees.

No alustame sellest, et ma tahtsin selle raamatu valmis saada augusti lõpuks, aga endal tuli õige inspiratsioon ja aeg kirjutamiseks alles septembris. Trükkimisega läheb tavaliselt aega nädalake. Nüüd aga üle kolme nädala ja raamatut ikka pole. Tahtsin trükikoda muuta. Tuli välja, et osa on siiski juba valmis tehtud, kuid mingi töölõigu jaoks on vaja masinat, mis on ülimalt hõivatud. Nii et peab ootama.

Trükikojast on nüüd ka info, et tegelikult on juba praegu saadaval suht viimased ajad raamatutele, mis valmivad jõuuluks. Mul on päris mitmed sellised töös (teiste autorite omad). Sellegi poolest ilmselt võtan siin vahel ka ise ühe pausi ja kirjutan ikka romantika järgmise raamatu ka valmis.

Tegelikult on asi lihtsalt selles, et ma ei jõua oodata, kui "Mina, supernaine, jään ellu!" lugejateni jõuab, sest see on veelgi võimsam raamat, kui eelmine üldse oli.

Sel nädalal saab ikka veel raamatut ette tellida hinnaga 7€. Soovist kirjuta helikunnapas@gmail.com. 

Jah, seekord on ettetellimise periood nii pikk, sest raamat on kõikjal kinni. Aga tuleb... tuleb... tulemata ta ei jää!

Veel veidi kannatust! 


***
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 
Mina olen Heli Künnapas (35), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja poliitikust ema neljale lapsele (8a, 6,5a, 5a ja 3a). Minu "sulest" on praeguseks ilmunud 12 raamatut (sealhulgas menukas noortekas "Ütlemata sõnad" ja romantilised jutustused "Jõuluks koju", "Mu koju tood sa" ja "Saatmata kirjad" jne- see on minu 2017.aasta väljakutse, mille käigus avaldan ühe romantilise jutustuse üle kuu).

Hetkel juhin ja arendan Heli Kirjastust, mis avaldab mu enda ja nüüd ka  teiste kirjanike raamatuid. Suviti korraldan lastelaagreid. Meie maaelu rikastavad veel koerad, lambad ja kassid. Muudest loomadest oleme hetkel mõneks ajaks loobunud. Lisaks siinsele blogile kirjutan lugemisblogi http://midaheliluges.blogspot.com  

Minu viimasest menukast romantilisest lühiromaanist, saad lugeda siit: "Naine, kes ei nuta, saab rikkaks". Selle raamatuga algas ka vinjettide kogumise mäng. Selle kohta loe samast postitusest!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar