laupäev, 26. november 2016

Telli noortekas Tähtajaline elu 2.osa hinnaga 10€

Ikka veel käib noorteka Tähtajaline elu 2.osa ettetellimine. Hinnaks praegu vaid 10€. Ostusoovist teata helikunnapas@gmail.com

Raamat näeb välja selline:

Raamat on hea mõte jõulukingiks. Pole ju mõtet kulutada raha mõttetutele iluvidinatele või kraamile, mida pärast kuidagi ei kasutata. Läbiloetud raamatu saab aga soovi korral kasvõi edasi kinkida ja nii häid emotsioone ka teistega jagada.

Mõned lõigud uuest raamatust:
"“Lähme veel!” kiskusin Mike´i käisest karusselli poole tagasi.
“Hull tüdruk,” naeris Mike, kuid tuli mulle järgi.
“Ausalt – see oli nii jube, et ma pean veel kontrollima, kas ma ikka kartsin piisavalt. Saad aru, mu käed ja jalad ja ... no kõik-kõik-kõik väriseb nii õudselt, et ma ei saa kõndida ja nii on kõige targem karussellil istuda, sest siis ma ei kuku vähemalt maha,” vadistasin järjest ühe hooga. " (lk 88)

"Igatahes oli Mike’iga väga kummaline kõrvuti olla. Minu jaoks oli kõik selge. Eriti peale Viljariga rääkimist – ma ei hakka riskima. Mike’i jaoks võiksin ma olla lõbus vahepala, aga mina pean tegema otsuseid, mis mõjutavad kogu mu elu. Kui USAsse jään, siis jääb maha mu kodu, perekond, sõbrad (kui neid Eestis veel on), lõpetamata ülikool." (lk 126)

"Uskusin, et minu tunnete pärast muretsemine võttis meilt Krisiga võimaluse nautida paljusid ilusaid hetki. Kris varastas need hetked meilt, sest hoolitses selle eest, et ma võimalikult tühja südamega saaksin Eestist lahkuda. Kris ei tahtnud mu südamesse sattuda ja seda täita." (lk 142)

Edasi loe raamatust juba detsembris!

***

Samal teemal:
10.11.2016 Tähtajaline elu sai teise osa

***
Jõuluaja järjejuttu kirjutan Delfi naistekas igal teisipäeval ja reedel. Loe siit: jõulujutt "Jõuluks koju!"


*****

Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme!


Jätkuvalt on käimas suur pulmaloos, mille võitja saab pea 400€ eest kingitusi, mis sobivad ka mõnel muul peol kasutamiseks (fotoraamat, pulmaküünal, fotolõuend, lastega tegelemine jne)! Lähemalt vaata siit!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar