reede, 13. mai 2016

Ütlemata sõnad ajavad nutma ja kisuvad inimhingi laiali

Täpselt nii on mulle viimastel nädalatel korduvalt öeldud!

Jah, jutt käib ikka minu viimasest noorteromaanist "Ütlemata sõnad. Sellest loost, mis mu enda jaoks on hirmus kallis.

Viimaste nädalate jooksul on raamatu jõudnud päris paljude lugejateni ning hakkab kohale jõudma ka enamustesse raamatukogudesse. Mitmetes on juba kohal ning enamasti juba välja laenutatud. Täna sain üllatuslikult teada, et ikka veel kõik inimesed ei tea, et kirjaniku jaoks on kasulikum, kui inimesed laenutavad raamatu raamatukogust, mitte sõbra käest, sest meie saame kord aastas raamatukogu laenutuste pealt ka raha. Eelmisel aastal sain mina näiteks 3445 laenutuse eest 290 € (miinus tulumaks). Teiste kirjanike rahakotis saad urgitseda siin:2014a laenutushüvitised.


Mida siis lugejad arvavad?

Negatiivne tagasiside: raamat saab liiga ruttu läbi.

Positiivne tagasiside: väga hea raamat. Saab nutta ja saab naerda (no näiteks baarileti teema juures). Joelist (peategelane poiss)on vahepeal nii kahju, see näitab, et tema mõtted ja hingeelu on väga hästi lahti kirjutatud. Kuidas sa suudad mitme inimese hinged nii lahti kiskuda? Väga palju huvitavaid kujundeid ja mõtteid, mida enda elu kohta edasi mõelda.

Ja nii edasi...

Ausalt- ma olen väga õnnelik! Vähemalt algus on näidanud, et lugejad näevad lugu nii, nagu mina soovisin, et nad näeksid. Eks igaüks kindlasti omal moel, aga "Ütlemata sõnad" ei ole seniseid lugejaid vähemalt külmaks jätnud. Suurim kompliment ongi see, kui lugejad nutavad seal, kus nad peaksid nutma ning naeravad seal, kus nad peaksid naerma. Kui keegi jälle räägib mulle, mis teda nutma ajas, siis mina ju tegelikult tean seda, sest nö vale koha peal vaevalt, et pisar silma tuleb.

"Ütlemata sõnad" on selline lugu, mille kirjutamise ajal, kui ma lugesin varem kirjutatud teksti üle, siis samade kohtade peal ma iga kord nutsin (seal, kus peab nutma) ja naersin (seal, kus peab naerma). Ja ausalt, ma ju tegelikult teadsin, mis seal kirjas oli... aga ikkagi!

Jätkuvalt ootan tagasisidet ja olen tänulik kõigile, kes viitsivad arvamust avaldada.


Kes raamatukogusse ei jõua, siis minu käest saab jätkuvalt tellida "Ütlemata sõnad" hinnaga 14€. Soovist anna teada helikunnapas@gmail.com või siin sõnumites (kindlasti jäta siis oma kontaktinfo).


Poest saab loomulikult ka: Rahva Raamatust ja Apollost.

Varem olen sellest raamatust kirjutanud siin:
11.aprill 2016 Ütlemata sõnad saavad öeldud
3.märts 2016 Loe edasi noorteromaani Ütlemata sõnad (2.osa)
1.märts 2016 Loe noortekat Ütlemata sõnad (1.osa)
2.veebruar 2016 A mida Heli teeb?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar