reede, 20. mai 2016

Potipõllumajandamist jätka

Mitut meest on vaja, et maha panna 6 vagu kartuleid?
Vastus: oleneb, kuidas seda teha!

Seda, et meil on vaod sees, kirjutasin siin: Hoogne põllumajandamine käib, sest kevad tuleb teisiti.

Nüüd sai 6 vagu kartuleid ka täis. Mina alustasin, kuid seejärel vajus abivägi kohale ja minu rolliks jäi põllu äärel fotokaga pilte klõpsida. Christian oli väga suur abimees. Tema aitas kõigile seemne ämbritesse ja kottidesse ning... seejärel korjas põllult seemet kokku ja viis selle uuesti kasti. Vahepeal võttis kastist jälle sületäie ja viis põllule. Kui keegi seda kohe vastu ei võtnud, siis pani ise maha. Ühte kohta. Eks me siis hiljem tõusvate varte järgi vaatame, kus pojake töötas:


Suured poisid olid ka kõik põllul. Kuna tööpõld oli väike, jätkus kõigil lõpuni välja indu ja huvi. Mina istusin ja mõtlesin: kujutage ette, milline vaatepilt see on 3...5...10 aasta pärast? Milline mõnus kooslus mul ikka siin kodus kasvab. Vägev!


Vahepeal läks ikka naljaks ka ja Joosep külvas põllu äärelt seemet üle põllu, aga see lõppes kiirelt ära.

Kui mina enam oma pesakonda ei imetlenud, siis tegelesin enda firmanumbriga- ladusin puid:

Puuriit on meelega kartuli põllu äärde tehtud. Sellega ma aga ei arvestanud, et Herlend tahab ka põllult väljas sõita. Ehk et vagusid kinni ajades jäi ta "muti" otsaga puuriida aluseks oleva euroaluse külge kinni ja tõmbas osa mu ilusti laotud riidast segi. Nii palju siis koostööst. Silusin puukesed uuesti ära ja Herlend ka rohkem ei laiutanud.


Kuna puuriida ja teiselt poolt piirava kuuseheki tõttu ei mahtunud traktor piisavalt kaugele, tuli Herlendil päris viimased vao lõpud rehaga kokku tõmmata. Kus viga näed laita, seal Christian tuleb ja aitab:

Ehk siis pojake käis labidaga Herlendi töö kõik ilusti üle!

Vot selline meeskonnatöö harjutus oli meil täna!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar