laupäev, 20. veebruar 2016

Oo, õnnepäev- kaaluks 109,5 kg!

Oo, õnnepäev- kaaluks tänaseks 109,5 kg! Tuletan meelde- Pärnu MyFitness klubis on mul käimas on projekt Heli treenib pulmadeks ilusaks ja selle algul 1,5 kuud tagasi kaalusin 107,7 kg. Kes sissejuhatusest aru ei saanud, siis oleme personaaltreener Bryaniga väga edukad olnud ja tulemused on plaanipärased!

Uus kehaanalüüs pidi olema veebruari algul, aga kuna vahepeal suutsin 2 nädalat haige olla, siis analüüsisime mind uuesti sel kolmapäeval. Selleks ajaks olin siis trennis käinud 4,5 nädalat. Enamasti 4 korda, kuid mõnikord ka 3 korda nädalas.

Jalgade päev trennis näeb välja näiteks selline:


Kes pildi järgi aru ei saanud, siis mul on trennis jätkuvalt tõesti mõnus ja ma naudin seda väga. Täna oli jälle jalgade päev. Nüüd jõudsime selleni, et ma kinnitasin Bryanile korduvalt, et ta on hull, kui arvab, et ma järgmist ja suuremat raskust suudan liigutada. Bryan vastas ükskõikselt, et seda on talle enne ka öeldud... ja nii oli asi otsustatud- tõstsin ja peale mõnda proovimist lõpuks jõudsin küll! Ma ikka aegajalt unustan, et ma lubasin trenni ja oma keha muutmise osas kõiges Bryanit usaldada. Võnked tulevad sisse siis, kui ma enam ei usalda ja endas ning temas kahtlema hakkan. Seda on ka juhtunud.

Nii et trenni puhul on mõtlemisel ning vaimsel võimekusel sama oluline roll. Usk loeb palju! Kui ma ikka usun, et saan hakkama, siis saan! Kui hakkan kahtlema, siis läheb käest ära ka. Kontrollitud!

Kehaanalüüsi masinale astusin värisevatel jalgadel. Ma ju käisin enne iga trenni kaalul ja tean, mida see näitas. Vahepeal tuli trenni alustamisega võrreldes isegi 4 kg juurde. Mis sellest, et ümbritsevatelt olen juba kordvalt komplimente saanud, ikka tundus, et midagi on valesti. Enne, kui masin tulemused välja printis, naeratas Bryan aga juba rõõmsalt:
"Seda ma arvasin! Nii pidigi minema!"

Treeneri sõnad kõlasid hästi, aga uskumatult. Kuidas kõva trenniga tõusnud kaal on hea?

Kehaanalüüs ütles nii:
29.12.2015 17.02.2016
Kehakaal 107,7 109,5 (+1,8 kg)
Kehamass rasvata 63,4 66 (+2,6 kg)
Rasva mass 44,3 43,5 (-0,8 kg)
Lihasmass (skeleti- ja silelihased) 57,3 59,8 (+2,5kg)
Rasva protsent kehas 41,1 39,7 (1,4%)
Vistraalne rasv (cm3 kohta) 140 126 (-14)
Kalorid, mida mu keha kulutab siis, kui ma ei tee mitte midagi 1445 1469 (+24 kcal)
Päevane energia vajadus 2225 kcal 2262 kcal (+37 kcal)
Keha bioloogiline vanus 38 37 (-1 a)
Rasva mass vasak käsi 2,88 2,81 (- 0,07 kg)
Rasva mass parem käsi 2,91 2,76 (-0,15 kg)
Pehmed koed vasak käsi 3,71 3,93 (lihasmass) (+ 0,22 kg)
Pehmed koed parem käsi 3,68 3,95 (lihasmass) (+ 0,27 kg)
Talje ja puusa suhe 0,91 0,89
Rasva mass vasak jalg 7,83
Rasva mass parem jalg 7,81
Pehmed koed vasak jalg (lihasmass) 11,29
Pehmed koed parem jalg (lihasmass) 11,34

Jalgade eelmise korra andmeid mul kahjuks enam pole, sest lapsed said eelmise kehaanalüüsi kätte ja tegid sellest lumehelbekesi. Nii ongi mul need andmed, mis blogi postitusse Heli treenib pulmadeks ilusaks kirja panin ning üks tükk eelmise kehaanalüüsi lumehelbekesest.

No ja seda lehekest Bryan imetles ja muudkui naeratas: "Ma teadsin, et mul on õigus!"

Treener Bryan alustas rõhutatult: kehakaalu tõus ei tähenda alati, et midagi tehakse trennis valesti ning see ei pruugi üldse halb olla!

Minu tulemused näitasid siis, et kehakaal on selle 1,5 kuu jooksul tõusnud 1,8 kg. Samas keha lihasmass on suurenenud 2,5 kg võrra. Rasv on vähenenud 0,8 kg. Käed eraldi on kaotanud näiteks 0,07 ja 0,15 kg rasva. Samas käte lihasmass on suurenenud vastavalt 0,22 ja 0,27 kg.

Nii et kõik, mis pidi tõusma, on tõusnud ja kõik, mis pidi langema, on langenud. Jalgade trennipäevad, mida me Bryani Poolt Piinatud Naiste Liiduga siuname, pidavatki olema just need, mis tulemusteni viivad, sest nendel päevadel saab kõvemat koormust kogu keha, mitte vaid jalad.

Ja trenni teeme ikka nii, et mina suren ja siis Bryan küsib muretult: "Kuidas tunne on?" ja vaid naerab mu üle. No nagu siin:

Nüüdseks oleme enamus harjutusi uute vastu vahetanud. Samuti hakkavad vaikselt tulema muudatused söömises-joomises. Sellest kõigest aga kirjutan edaspidi rohkem.

Praeguseks siis teadmine, et esimesed 1,5 kuud läksid paarinädalasest puudumisest hoolimata Bryani plaani kohaselt ja minul oli ka selle kõige juures täitsa hea olla. Vahepeal hakkas jõusaali minnes tekkima stress, et kas ma ikka suudan?, aga selle võttis treener Bryan ilusti maha (ikka sama jutuga, et ma ei peagi suutma, sest nii kui suudan, siis ta suurendab raskusi ja ma jälle ei suuda. Mina lihtsalt pean tegema maksimumini!).

Kuigi mul pole rääkimisega kunagi probleeme olnud, siis eriti viimase 1,5 kuu jooksul olen aru saanud, kui oluline on rääkida! Eriti praegu, kui mu elu suursaavutus oleneb teisest inimesest. Nii annan jätkuvalt Bryanile kogu aeg aru kõige kohta, mis mu keha ja mõtlemist mõjutab.

Varsti annan jälle siin ka aru.... esmaspäeval aga jälle trenni!


Loe eelmisi trennipostitusi siit:
15.02.2016 Bryani Poolt Piinatud Naiste Liit

21.01.2016 Bryan petab mind... korduvalt!

13.01.2016 Kas Brasiilias on lund?

9.01.2016 Täitsa uus inimene ja uus elu

6.01.2016 Kõik naeravad mu üle. Isegi treener

29.12.2015 Heli treenib pulmadeks ilusaks


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar