kolmapäev, 9. detsember 2015

Jõululaat Pärnu-Jaagupi lasteaias

Juba homme kell 16-18 olete kõik oodatud jõululaadale Pärnu-Jaagupi lasteaeda Pesamuna. Samuti on avatud jõulukohvik.

Jõululaadal on müügil laste ja lapsevanemate valmistatud asjad. Mathias luges mulle juba ette, mida kõike ma pean laadalt ostma, sest tema on neid lasteaias teinud. Nii et igasugu vahvaid asju leiab sealt kindlasti. Enda poolt aga panin kõigi oma laste rühmadesse müüki paar oma raamatut. Jah, pole küll minu käsitöö, aga sisu on täitsa minu töö.

Kellel vähegi võimalik, astuge läbi! Lapsed on tõesti palju vaeva näinud. Müügist saadud raha läheb rühmadele, nii et lapsed näevad reaalselt oma töö tulemust. Oleks kurb, kui kogu laste töö ja vaev lihtsalt lettidele vedelema jääks, sest keegi laadale ei jõua.

Nii et astu läbi ja tee mõni paljudest jõuluostudest! Lasteaia jõululaadal on kõigis müüdavates asjades kindlasti sees palju elulusti ja rõõmu! Lapsed ju oskavad.

Mina ise istun samal ajal küll kaua oodatud hambaarsti toolis. Mis teha- aega on vähe ja tegemisi palju!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar