esmaspäev, 24. august 2015

Öötöö lõpp

Kell on 1.45 ja ma lähen magama. See info on oluline sellepärast, et te armsad raamatusoovijad teaksite, et ma tegelikult ka ikka tegelen teie soovidega!

Kuna mu nädalavahetusest väsinud pere jäi täna kiirelt magama, sain juba umbes kella 23 paiku raamatusoovidega tegelema hakata. Kuna ma eile öösel sain kuni 10ni magada, siis täna on öötöötamine täitsa sobilik.

Nii lähevadki homme (või siis kella järgi ikka täna)järgmised pakid teele. Täna sai suur osa e-maili teel tellijatest ka vastuse, paljud siiski veel mitte. FBs kirjutajatele ma pole ka veel vastanud. Homme hommikul hindan ülejäänud pere silmavaadete selguse ja väsimusastme ära ning loodan, et näidud tõotavad mulle palju tööaega.

Kui raamatupakid saadetud, tuleb ju veel noortekas "Ütlemata sõnad" valmis kirjutada... Tähtajani veel vaid 2 nädalat!!! Aga vähemalt tegelesin nädalavahetusel aktiivselt raamatu jaoks materjali kogumisega.

Loodan, et homme Tallinnast ka järgmised raamatupakid mu enda raamatutega saabuvad. Eelmisel nädalal käisin kahel korral ise Tallinnas raamatuid juurde toomas ja ikka on puudu. Väga vahva!

Ühel päeval näitan teile ka, kui armsaid ja toetavaid kirju inimesed on meile saatnud (ikka anonüümselt, nimeliselt ei avalda siin midagi). Senikauaks aga mõnulen ise nende innustavate sõnade käes.

Täna sain veel aru, et kutsehaigus hakkab tulema. Kinkisin sünnipäevakingiks ühe teise autori raamatu. Pühenduse kirjutasin ka ikka sisse (või teise autori raamatusse kirjutades on sellele mingi muu nimetus kui pühendus?) ja seejärel...tahtsin autogrammi kirjutada. Oeh, aga pole ka ime, sest viimaste päevade jooksul olen autogrammistanud ja pühedanud korralikult üle 100 raamatu, nii et autogrammistamine tuleb automaatselt!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar