teisipäev, 18. august 2015

Lugeja, miks sa siin käid?

Armsad blogi külastajad, seekord küsimus teile: mul on väga hea meel näha, et siin käib päevas 70-1000 inimest (rekordpäevadel isegi 1500). Jah, ma tean, et osa neist on nö arvutite klikid, aga kui arvestada, palju ma reaalselt siin kirjutatule tagasisidet saan, siis inimesed ikka käivad ka.

Nii huvitabki mind, et kui tulete siia lugema, siis mida loodate leida? Millised lood ja teemad kõige enam huvitavad? Kuigi olen lubanud kirjutada pere- ja kirjanikuelust, siis tegelikult on käsitletud teemade ring lai. Aga noh- eks see kõik ongi ju mu elu.

Kui seda blogi alustasin, siis otsustasin kohe, et hakkan iga päev kirjutama, kuigi kahtlesin tõsiselt, kas keegi viitsib iga päev siin lugemas käia. Minu eelmises blogis oli kuu jooksul umbes 70 külastajat ning 1000 tuli täis aastaga. Siis aga vaatasin statistikat, kuulsin kommentaare ja vastasin küsimustele: "Mis kell järgmine postitus tuleb? Ma käin kogu aeg vaatamas ja ootan!"


Sellegi poolest olen blogijana oma arvuti taga üksi ja ei tea, miks siin käiakse. Nii et, kes kade pole, siis palun arvamust avaldada!

9 kommentaari:

  1. Mina käin siin näiteks seetõttu, et siin on lihtsalt palju huvitavat juttu. Tore on lugeda teiste reaalsest maaelust ja tegemistest, vahelduseks neile maximum 20ne aastaste neidude moe- ja ilublogidele. Kunagi käisin ka Uulu laagris, päris mitu aastat tagasi, aga nüüd on tore vaadata kuidas sel laagril ja teil endal elu edasi edeneb. Ühesõnga täpset vastust ei oskagi anda, lihtsalt meeldib siin lugemas käia.

    VastaKustuta
  2. Mina unistan maaelust, aga üksi kahe lapsega on seda raske teostada. Niisiis loen teiste elust ja unistan edasi :D
    Ja siis veel imetelen seda, kuidas nelja lapse ema jõuab kogu aeg kõike teha ja saavutada laste kõrvalt. Ise tunnen ennast kahe lasteaia lapse kõrvalgi nõrgana.
    Kunagi paar aastat tagasi võtsin juhuslikult raamatukogust raamatu "Homme on ka päev". See oli nii hea, et pärast uurisin netist autori kohta ja siis jõudsin ka blogini. "Minu ilus elu maal" raamat on mul kodus olemas. Teisi kahjuks polegi lugenud, kuigi võtan hoogu selleks. Viimastel aastatel üldse väga vähe loen...

    Sa oled tubli naine ja ema! Jätka samas vaimus!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ega nelja lapse kõrvalt ka kõike ei jõua... aga tegemata asjadest ma ei kirjuta :)

      Tore, kui "Homme on ka päev" meeldis. Mulle meeldis väga seda kirjutada ja olen ise sellega väga rahul. Lugemine on minu jaoks jälle selline asi, mis on vajalik, sest aitab ennast laadida ja vahepeal nö teises maailmas elada. Nii et mida keerulisem aeg, seda vajalikum on minu jaoks vahepeal lugeda.

      Kustuta
  3. Käin lugemas esiteks kuna ka igapäevatoimetused on kirja pandud minu jaoks huvitavalt. Mulle meeldivad nii pere kui ehituse teemad, lood loomadest ja lastest. Ja ka mina imetlen kuidas nii hästi hakkama saada 4 lapse ja maaeluga, samal ajal kui endal võtab üheainsa kaheaastase järel jooksmine võhmale :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ühe lapsega on alati raskem! Kui mul ka vaid üks kodus, siis olen hädas. Kui neid on rohkem, siis mängivad ka omavahel ja ei pane kogu auru vaid vanemate tähelepanu saamisele.

      Kustuta
  4. Leidsin blogi pere ja kodu kaudu. Meeldib lugeda argipäevaelust ja muudest seiklustest. Ka Minu ilus elu maal raamatu lugesin läbi. Aitäh :)

    VastaKustuta
  5. Minul on lihtsalt huvitav vaadata kõrvalt nelja lapse ema, kes saab ja teeb. Mina olen rohkem see " ma ei saa, mul on lapsed" tegelane. :)

    Mingeid ootusi ka pole tulevikupostituste osas, loen kõike, mida kirja paned. :)

    VastaKustuta
  6. Mina sattusin siia Liivi blogi kaudu. Mul on endal ka kaks väikest last, aga ma ei ela Eestis. Samas maaelu mulle väga meeldib ja kuna sul on neli last, siis on lihtsalt pönev, kuidas te küll hakkama saate. Ja nüüd kannan oma südames pidevalt Maria paranemist Jumala ette. Soovin väga, et te peagi jälle koos olla saate ja köik on terved.

    VastaKustuta