laupäev, 4. juuli 2015

Uus amet- juuksur

Mu kolm last on pääsenud koduse juuksurita. Titest saati on nad ikka juuksuris käinud, isegi esimesi titesalke lõikamas. Christianiga me aga kuidagi ei jõudnud ega jõudnud juuksurisse. Esmaspäevaks on meil küll kõigile aeg kinni, aga see tähendab, et ma pean minema üksi koos nelja lapsega. Ainult lastel olen enne ka neljaga lõikamas käinud. Aga seekord sai aeg ka mulle endale kirja... ja ma ei kujuta tegelikult ette, kuidas see välja näeb. Mis teha, kui pead pidevalt ettearvamatusteks valmis olema.

See kõik aga tähendab, et neljas laps on siis esimene, kes sai koduse juukselõikuse. Mina istusin taburetil, Christian jalutas ümber minu ja vehkis kätega ning ma siis naksisin sealt, kust sain ja kuidas sain. Välja tuli selline laps:


Suuremad lapsed on ka parukasse kasvamas, aga ma annan endale oma võimetest ikka aru ja nende kallale ei kipu, pole vaja karta :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar