teisipäev, 28. juuli 2015

Avaldan arvamust Arvamusfestivalil

Leidsin sellise artikli: Vaata, kes võtavad osa Arvamusfestivalist. Enda nime leidsin ka.

Jah, see pole mulle üllatus, et ma seal olen, aga ma ei teanud, et selline nimekiri kusagil on. Nimelt on mind kutsutud kaasa rääkima maaelu teemal. Seda siis tänu raamatule "Minu ilus elu maal" ja meie pere kogemustele. Ametiks on küll kirja saanud talupidaja, kuid eks tegelikult pean ennast hetkel rohkem kirjanikuks. Aga lambad meil ju on, talu ka, nii et ega see talupidajagi väga vale ju pole.

Minu jaoks on see esimene kord sellest üritusest osa võtta, kuigi ka eelmisel aastal kibelesin sinna väga. Kahjuks ei jõudnud.

Eks paanika on veidi ka, et kas ikka suudan mainekale üritusele vääriliselt esineda... aga no nüüd enam taganemisteed ei ole. Tuleb lavale minnes rääkida nii, nagu ikka olulistel hetkedel- ausalt ja otse südamest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar