pühapäev, 5. juuli 2015

Autorid said hüvitatud

Juulikuu algus on kirjanikele rõõmupäev- palka saame! Raamatukogu laenutuste eest. Kes veel ei tea, siis iga kord, kui raamatukogust raamatu võtad, saab kirjanik selle eest mingi kopika. Kui sõbralt laenad, siis ei saa. Aga no seda saavad vaid need kirjanikud, kes on avalduse teinud. Esimesel aastal olin mina nii rumal, et ei teadnud, et peaks avalduse tegema. Nüüd aga olen mina tark, kes käsib teistel tuttavatel kirjanikel avaldusi teha.

Hüvitust saanud autorite tabel on siin!
Mina olen tänulik kõigile 3445 inimesele, kes eelmisel aastal minu raamatuid lugesid. Sellega teenisin kokku 290,68€ bruto (ehk siis kui maksud maha võtta, siis miskit sellest sain kätte ka). Aasta varem ehk 2013.aasta jooksul laenutati minu raamatuid 2664 ning 2012.aastal 1097 inimest. Nii et progress on tuntav.

Ma tänan teid kõiki!

Kas see arv ka näitab midagi? Usun, et näitab küll. On ju mõttetu kirjutada raamatuid, kui keegi neid ei loe. Igapäevaselt kirjanikud väga palju tagasisidet ei saa, nii et ka selline umbisikuline numbriline näitaja on oluline. Iga laenutus toetab samuti seda, et raamatukogusse ka mu järgmised teosed tellitakse.

Kasvav laenutajate arv näitab, et mul on mõtet edasi kirjutada.

Eile öösel saigi noorteka "Ütlemata sõnad" uus plaan paberile pandud. Raamat on sama, aga uued ja uued plaani läbijoonistamised annavad arusaama ja mõtte teosest. Mida kaugemale kirjutamine jõuab, seda kaalukamaks saab iga tegu, mis ma oma raamatu kallal teen... nii et hakkab isegi hirm vahepeal. Aga mulle endale ikka jätkuvalt see raamat meeldib.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar